fredag 19 oktober 2012

Underbara unge

De 2 senaste nätterna har hon sovit hela natten, vaknat runt 6 fått mat och somnat om. Hoppas detta håller i sig.

I går somnade hon 22.30, och då vaknade hon i morse vid 6.30. Fick lite mat och somnade om. Nu kl.8.45 så sover hon fortfarande.
Synd att man själv inte haft lika lätt för att sova. Men i natt vaknade jag bara en gång vid 00-01 och kollade till henne.

På dagarna är hon rätt vaken av sig. Men sover gärna när vi är ute och åker kollektivt. Vilket vi ofta är.
Är vi hemma så sätter jag henne i babysittern framför tvn så är hon nöjd. Tror det är intressant med alla rörelser och ljud. Så brukar ha på Barnkanalen, då kan hon sitta lugn i säkert 45min och jag kan städa,baka eller äta frukost om jag vill :)

Hon suger mycket på händerna nu, och dreglar som tusan :)
Hittade nåt som ser ut som en bit av en tand, men den växer ut fel isf.
Ska ta upp det med BVC på tisdag. Om det nu är en tand, så behövs det nog fixas till innan det blir ett problem för henne.

//My

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design