lördag 18 maj 2013

2013-05-18

Idag har vi varit och myst med syster och Anthon. Har nästan varit för varmt. Mitt lilla hjärta har svettats massor,trots att jag klätt henne svalt. Så resan hem va inte den roligaste. Först 50min på en buss och sedan väntetid på 30min innan tåget hem. Åkte en liten omväg pga Göteborgs varvet.

Men annars har dagen varit underbar.
Nu är det Eurovision som gäller resten av kvällen ihop med min älskling. Cilly sover som en stock. Hoppas detta blir en hel natt. Då vågar jag nästan tro att det är en vana som hon tänkt hålla fast vid.






0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design