torsdag 26 april 2012

Förlåt.

Jag har varit jätte kass på att blogga. Men jag har inte haft suget att skriva något de senaste veckorna.

Jag är idag i vecka 26 (25+1). Allt är bara bra med mig och bebis.
Igår va jag hos BM(barnmorskan). Alla värden va bra.
Sf mått : 24cm
Bebisens hjärtslag: 150slag/min
Min vikt: 70kg.
Mitt blodtryck: 110/73
Jag snappade aldrig upp mitt HB, men hon sa att det va bra.

Det enda som jag hakar upp mig på är att jag gått upp så mycket i vikt.
Men jag har många väninnor som gick upp ca 30kg, och det tippar åt att jag hamnar där med.
Så länge jag och bebis mår bra så ska jag försöka att inte tänka så mycket på det.
Fast det är jobbigt när man ska kolla kläder mm. För det har satt sig mycket på låren och rumpan.

Skulle förresten köpa stödstrumpor igår. Lättare sagt än gjort.
Vaden och ankeln är storlek L och foten(skostorleken) är som en S.
Men det fanns ett märke som heter Mabs,som hade lite mer udda storlekar. Men där kan jag enbart köpa deras nylonmodell, stl L. Men det fanns bara svarta igår och jag vill ha beiga. Man kan ju iofs klippa bort tån på strumpan om själva foten är förstor.
Ska se om jag hinner förbi ett apotek idag innan eller efter skolan. Beror lite på om min klasskamrat,som ska köra, hinner.

Mr S, har nu känt bebis vid 2 tillfällen. Skulle ha kunnat vart fler, för bebis "skuttar" omkring rätt mycket där inne. Men så underbart att se lyckan i hans ansikte när han fick känna knuffarna innefrån magen.


//My


0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design