fredag 6 april 2012

Glad Påsk



Så då sätter påskhelgen igång.
Hade hoppats kunna gå ut i solen idag och klippa lite björkris, men nope.
Det skulle ju såklart snöa.
Blir nog att baka lite istället. Sedan borde jag plugga. På tisdag ska jag ha tenta, likaså onsdag och torsdag eller om det va torsdag och fredag.

Skulle vara trevligt att hälsa på hos någon/några släktingar i helgen.
Får övertala maken min.

När jag vaknade i morse så va jag helt säker på att Mr S skulle ha kunnat känna bebisens rörelser, men så klart så sov han. Får hoppas att bebis kör ett extra gympapass när han vaknat.

Ni får ha en super bra långfredag!

//My

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design