lördag 10 november 2012

2012-11-11 Klart jag va tvungen att peta

Celicia somnade igår kväll vid va 20.30, utan att äta. (Åt lite nån timme eller 2 innan). Trodde därför att hon skulle vakna rätt snart därefter.
Men när jag vaknade kl.4 så sov hon fortfarande. Men kände att jag måste kolla till henne. Hon hade lagt sin älskade mjukis vovve över ansiktet. Inget ovanligt. Men tycker inte om att hon har den så, vilket även gäller filtar och snuttar som oxå gärna ska ligga över ansiktet.
Jag tog ju såklart bort gossedjuret, och som vanligt gör jag det rätt snabbt, nästan sliter bort det. Klart att hon reagerar genom att vakna till och komma på hur hungrig hon är.
Hade jag inte varit där och petat så hade hon säkert sovit till kl.6 nångånh.

Men hon vaknade nu igen vid kl.6.30 och fick en flaska ersättning och en ny blöja (som konstigt nog inte behövde bytas). Och nu en halvtimme senare sover hon igen.
Så det ska jag passa på att göra jag oxå.

//My

Ps.mössorns har jag virkat. Blev rätt nöjd :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design