söndag 28 oktober 2012

2012-10-29 Vill, men kan inte, sova!

Klockan är nu 4.15 natten mellan söndag-måndag!

Celicia vaknade kl.2 och fick mat. Hon somnade om direkt medan jag fortfarande ligger vaken. Är jätte trött men har svårt att somna om ibland på nätterna. I natt är en sån natt.

Helgen har varit bra!
I lördags va vi på släktkalas och igår träffade vi min kusin och gick hem till min farmor.

Idag blir lite knepigt. Skulle till nåt lekland med min bästis och mitt gudbarn, men bestämde även lunchdejt med en annan kompis vilket gjorde att bästisen inte kunde ses längre. Men om jag ska kunna komma in till stan på förmiddan så måste jag åka hemifrån 8.20 och som det är nu så hoppas jag somna om innan dess och få sova till 8-9 iaf.

//My

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design