tisdag 6 mars 2012

Fredag idag tack

På fredag blir det rutin UL. men nu börjar jag bli orolig. Jag vet att det kan ta några veckor till innan man börjar känna av bebis på "riktigt". Men nu har jag inte känt något alls på ett tag. Så vill gärna se att plutti lever där inne. Visst växer jag,men det är svårt att säga om jag blivit särskilt mycket större den senaste veckan. Men får ta bild och jämföra. Har däremot känt lite spänningar i magen,alltså att det trycker lite på ena sidan som att en muskel trycks ut eller något. Svårt att förklara. Men det gör inte ont. Är säkert ingen fara.
Och mina fötter ska vi inte tala om. får värk efter att ha stått längre än 5minuter.Och efter 30min känns det som jag vart ute en hel natt och dansat...i högklackat.

Känner för att möblera,framför allt i sovrummet. Men sängen väger alldeles för mycket för att jag ska klara att göra det själv. Plus att det inte går att göra så mycket i vårat sovrum eftersom ena väggen är garderober. Men får la mäta och tänka till lite. Så får Herr.S hjälpa mig när han kommer hem.

Ska förresten se till att ta kort idag och lägga upp. För den som är intresserad.

//My

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design