söndag 4 mars 2012

Full rulle

Baby&Barn mässan va kul att gå på. Fuskade till mig 2 liberoväskor. Och så plockade jag på mig allt annat som va gratis plus va med i alla tävlingar jag kunde hitta :)
Men det va inte så kul för mig som blivande förälder i det stora hela, för det mesta präglades av att man antingen hade barn eller visste vilket kön man väntade. Så gratisgrejerna va la det jag hade mest användning för. Sedan fick jag genomgång på 2 olika bärselar som jag tyckte va intressant.

I lördags va vi iväg till Skövde på en föreläsning. Jag och 4 killar bilade upp. Det va trevligt. Fast lite trångt.
Och mitt humör va la lite berg-o-dal bana en stund. Va trött och hungrig tror jag. Men det gick över fort, som tur är.

I går hade vi lite släktingar här, fr min mans sida. Jätte trevligt. Fick lite bröllops presenter. En glassmaskin och en kastrull. Så idag tänkte jag testa att göra citron sorbét. Men det tar tid att göra glass. Först ska ju en del av maskinen in i frysen i minst 24timmar och så ska man göra ordning "smeten" ca 12 timmar innan. Så tänkte jag skulle sätta igång med smeten snart, så kanske vi har glass i kväll :)

Ska även ta kort på maggen, den växer och växer. Skickade efter byxor i går, som kommer i slutet av mars. Hoppas att dom passar. Men risken är la att är för små. Skickade även efter ett linne och lite kläder till min make.
Men det kommer upp nya foton senare.

//My

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design