onsdag 3 oktober 2012

Bestämd liten dam

Vid 21-tiden bestämmer sig Celicia för att göra allt för att INTE somna. 3 dagar i rad har det varit samma sak. I söndags gick jag ut och promenerade i regnet, hon somnade som en stock efter 10min. Lyfte över liggdelen till hennes säng där hon fick sova.
I måndags gick jag och min kärlek ut och gick, men hon vägrade somna så fick ta en tur med bilen. Denna gängen fick hon sova i sitt babyskydd litat i sängen. Sov hela natten där.
Igår kväll somnade hon till flera gånger på våran promenad, men ville inte somna helt. Så när vi kom insmugen gick jag runt med henne i vagnen i lägenheten och till slut somnade hon. Och sov till kl.5 i morse.
Hon somnar för det mesta vid 22-23tiden och sover större delen av natten.
Men det är jag som har svårt att sova när hon inte ligger bredvid. Är uppe och kollar henne hela tiden.

Att åka bil eller liknande funkar så jäkla bra om man vill att dom ska somna snabbt. Och tydligen är ljudet sv regn lugnande oxå. Så tur man bor i Sverige där det regnar 90% av dagarna per år.

Nu ska jag fixa med tvätten och sedan åka mot Göteborg :)

//My

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design