fredag 12 oktober 2012

:(

Har i stort sett slutat amma. Hon vill inte ta tutten och mina tuttar börjar sina :/
Men det är mitt egna fel, då hon fått mer och mer ersättning. Och detta är för att det är bekvämare för mig när jag är ute och rör mig.
Jag saknar de intima stunderna. Hon är så vacker att se på när hon ammar.
Fast hon är vacker annars med.Mammas prinsessa!

Det har hänt mycket den senaste månaden. Hon ler och jollrar nästan hela tiden. Hon vill vara med och kolla runt, annars blir hon grinig.
Sedan så sover hon inte bredvid mig längre. Oftast somnar hon i vagnen och då ställer vi liggdelen i hennes säng.
Men igår kväll somnade hon vid 20-tiden, och vaknade till vid 6-tiden, fick ersättning i sängen och somnade om. Klockan är nu 7. Så får se hur länge hon sover.
Själv somnade jag vid kl.00 och vaknade 5.30. Och har inte somnat om än :/ och somnar jag om, så lär hon vakna ;)

//My

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design