måndag 22 oktober 2012

2012-10-23 Bortskämda unge :)

Igår så va vi på IKEA för att köpa lite ramar osv som jag ville ha.
Jag satte en skallra i handen på henne och frågade om hon ville ha den. Hon stoppade den i munnen direkt, så klart att mamma och pappa köpte den.
Och så passade vi på att köpa en barnstol.

Sedan åkte vi hem till min far, dom hade köpt ett babygym till min lillebror. Vi la båda barnen där och båda såg nöjda ut. Mamma och pappa,dvs jag och min gubbe, åkte direkt till jollyroom och köpte ett likadant.

.

Idag ska vi till BVC. Tänkte hon skulle få kolla på "tanden" jag hittat i Celicias mun. Och så är jag även lite orolig över hennes bajsvanor. Igår bajsade hon 2 rätt stora lass och typ 2-3 st mini lass med grynig och slemmig konsistens. Någon som vet vad det kan bero på? Hon har sovit en del på dagarna det senaste, men är pigg och för det mesta glad när hon är vaken.

//My

ps. klockan är nu 9.00 och sessan sover. Somnade vid 22-23 igår, vaknade till typ kl.7, fick mat och somnade om :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design