fredag 11 maj 2012

En vilodag

Hade tänkt vara duktig och städa och tvätta lite idag. Men är så otroligt trött.
Huvudet är segt med.

Jag va hos min moster igår och hälsade på. Hon säger att jag ser ut som jag ska föda närsomhelst.
Men det vet jag att jag inte gör. Min mage är precis så stor som den ska vara :)
Däremot är jag ju rätt tjock för övrigt. Gått upp ca 18kg redan.
Jag äter ju en del sött (bullar,godis mm), så inte så konstigt.

Skickade efter ett par byxor,ett linne och ett par leggins till mig idag. Växer ur mina byxor ju :/
Och så skickade jag efter 2 koftor och en overall till bebis. Koftorna kostade bara 39,50 så köpte en i stl.50 och en i stl.62. Overallen blev storlek stl.62, fanns inte i annan storlek. Men blir nog rätt lagom att använda i början av vintern.

Hittade ett jättefint set på ellos med. Som jag önskar mig :)
Fanns i svart/vitt också. Lika fint det.



Kanske göra lite lunch nu och sedan sova lite middag tror jag.
Har lite huvudvärk och är trött.

//My








0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design