tisdag 15 maj 2012

God morgon


V.27+6
Igår va en riktig slappar dag. Gick inte upp förän min käresta kom hem. Och då gick jag upp för att laga mat.
Låg och kollade på Youtube klipp hela dagen.

Idag blir det att åka och hälsa på en kompis i Kungsbacka tänkte jag.
Men åker först om 2 timmar. Så kanske göra något kul med håret?
Funderar på att lägga i lite askblond och göra urväxten längre. Det är ju modernt :)
Men vet inte.
Har blekning plus lite roliga färger hemma också. Vissa säger att det är farligt att blondera sig när man är gravid, andra säger att det inte är någon fara.
Jag tror faktiskt inte det är så farligt, då dagens blekmedel inte innehåller lika mycket skit.
Fast man kanske inte ska använda det blekmedlet man kan köpa på Shock. Detta är starkare än alla blekmedel jag använt tidigare (innehåller mer väteperoxid.)
Men vill iofs inte bleka håret innan jag klippt mig. Mina toppar är himla slitna.
Kanske skulle ta och klippa mig själv :P Nje, det är nog ingen hit alls.

Vi startar med frukost! Så får vi se vad jag gör sedan. Svart blir det inte ialla fall. Även om det är lättast att lägga i.

Fick även hem 1 body i stl.48 och ett par matchande byxor i stl.44 igår. Köpte via tradera för 40kr,med frakt.
Kan ju vara bra att ha något i en mindre storlek i fall att bebis är väldigt liten.

Längtar tills vi kan åka till Ullared med. Vill ju handla hem både kläder och lite annat till bebis. Tiden kommer ju att gå himla fort nu..fram till de sista 2-3veckorna. Men när det kommer till att handla hem saker som kommer behövas så kommer tiden med säkerhet kännas knapp.

//My

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design