torsdag 10 maj 2012

Nu börjar det hända grejer.

Magen har växt otroligt mycket de senaste 2-3 veckorna. Och det bara fortsätter.
Iofs är det inte bara magen som fortsätter att växa, men det får jag leva med. Tar itu med det lite längre fram.

Bebis rör sig jätte mycket nu. Vad jag kan känna så är h*n vaken rätt mycket på dagen. Men väckte mig strax innan kl.6 imorse med lite morgonjympa i magen.
Försökte filma rörelserna, som iofs är rätt små , men det gick inte så bra. Bebis rör ju såklart inte på sig när jag börjar filma. Kanske lyckas fånga det på film längre fram.

Jag är nu i v.28 (27+1).

Jag är förutom tjock, väldigt svullen. Har börjat samla på mig vatten. Så gäller att hålla extra koll på det.
Lägger man på sig väldigt mycket vatten kan det vara ett tecken på havandeskapsförgiftning. Och det hoppas jag att jag slipper. Att behöva föda alldeles för tidigt vill jag inte. Vill iaf att bebis ska ligga kvar i minst 10 veckor till.
Naveln är inte lika djup längre, inte långt kvar tills jag har en liten knapp där istället :)

Nu ska jag börja dagen!

//My

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design