onsdag 1 augusti 2012

6dagar till BF

Då är man inne i vecka 40 då.
Dax för henne att komma ut nu tycker jag.

En jag känner, som va beräknad dagen innan mig, fick sitt lilla knyte i natt. Stort grattis till dom!

Så nu får hon också ta och komma ut.
Blir ju mer och mer otålig.
Men det slutar la med att dom får sätta igång mig om 3 veckor.
Har lite starkare förvärkar då och då. Och varje gång hoppas jag att det är början på latensfasen. Men icke.

Idag kommer Sofia på besök. En gammal arbetskamrat. Vi ses la ungefär en gång om året sedan vi slutade jobba ihop. Sen har hon ju lämnat Götet för polisstudier i Växjö. Så gör det svårt att ses oftare.
Frågan är vad jag ska bjuda på till lunch?

Inatt sov jag på soffan. Mitt humör svänger en del. Så blev grinig på gubben i går när vi skulle sova. Så tog min kudde och gick ut och la mig. Men då kunde jag inte somna. Så plockade lite och kollade på tv tills jag somnade.

Nu ska jag börja dagen. Först frukost, sedan städa och duscha.

//My

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design