söndag 5 augusti 2012

Falskt alarm

Som jag misstänkte skulle det vara som vanligt när jag vaknade.

Tycker däremot att hon kan röra sig lite mer. Just nu har hon hicka. Men utöver det så har jag inte känt av henne så mycket.
Lite smårörelser bara.

Men jag hade en himla jobbig halsbränna igår. Fick den vid 14tidem. Tog en tablett. Så va det bra en stund. Sedan kom den tillbaka vid 17-tiden då vi skulle äta. Men kändes lite bättre efter maten. Men sedan runt 19-tiden blev den jätte jobbig och tabletterna hjälpte knappt. Testade även knäckebröd o mjölk. Skickade iväg min man för att köpa nya tabletter. Fick ta 2st för att dom skulle hjälpa. Lyckades somna, men vaknade vis 2 av halsbränna och att jag va kissnödig. Tog en tablett. Och sedan fick jag sova till kl.5 då det blev upp på toa igen.
Men nu känner jag inte av halsbrännan iaf. Och det är ju skönt.

// My

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design