torsdag 5 juli 2012

Ännu en vecka som gått.

Tiden går så fort. Redan fredag igen.
Så vad har jag gjort denna veckan. Tagit det rätt lugnt.
Igår va jag nere i Varberg och umgicks med min kusin. Hur gött väder som helst. Så fick sola lite i min bikini.

I onsdags va det ny bebis vecka och MVC besök. På eftermiddagen åkte vi och hälsade på en kompis till min man som precis flyttat till hus.

Tillbaka till MVC besöket. Denna gången kände hon hur bebis låg där inne. Och bebis låg med huvudet långt nedåt. BM trodde inte hon fixerat sig, men att hon troligtvis stannar med huvudet så. Nu är det bara 4v och 5dagar kvar till BF. Tiden går så fort. Gu, vad jag längtar tills hon kommer ut.
Visst är jag nervös över förlossningen. Vet ju ingenting egentligen. Men jag vet att kvinnor i alla tider har fött barn. Med och utan hjälpmedel. Att vi har bra sjukvård osv.
Sen att folk skaffar fler än en unge måste ju liksom betyda något bra också.

//My

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design