söndag 1 juli 2012

Måndag morgon

Då va det måndag, inte för att jag märker någon större skillnad på dagarna. Mannen min jobbar ju varje dag ändå.

I helgen åkte jag med honom på jobb i Stockholm, passade på att träffa en kompis som bor där uppe. Inte setts på 1,5år. Så det va väldigt kul.
Och grattis till Bullen i ugnen! <3

Igår hade jag först en kompis på besök som jag drog med till IKEA. Sedan åkte vi till min farmor. Efter det så åkte jag in till stan för att träffa en annan kompis.

Idag ska jag fika med min gravida kompis som jag träffat via internet. Ska bli himla trevligt att träffa henne igen.
Är bara 3dagar mellan våra BF,så det gör det extra kul :)

Man känner att varje dag tar en närmre förlossningen. Och längtan blir bara större och större. Precis som magen.
Bebisen rör sig massor, vilket både syns och känns.
Har börjat få halsbränna, vilket inte är speciellt trevligt. Men galviscon är ett himla bra läkemedel. Så det rekommenderar jag till er som har/får problem med detta.

På onsdag ska vi känna hur bebis ligger där inne. Jag är i stortsett säker på att hon ligger med huvudet nedåt.
Känner ett större tryck mot urinblåsan med. Ibland blir det flera besök på toa än behövligt. För det kommer inte ut nåt. Men det jobbigaste va härom natten när jag fick gå upp flera gånger och kissa för att jag druckit mycket vatten på dagen.

// My

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design