torsdag 26 juli 2012

Underbar dag!

Har haft en underbar dag!
Pappa med familj kom på besök. Så bakade bullar hela förmiddagen som vi göttade i oss på altanen. Sedan gick jag in för att fixa middag. Då ställde sig pappa och klippte gräsmattan och min extra mamma rensade i rabatten och sedan hjälpte hon mig med disken.

Strax efter vi ätit så kom min käresta hem. Efter att han hade ätit gick vi ner till badplatsen. Älskling och lillebror W badade lite.

Men nu på kvällen är jag helt slut. Kan knappt röra mig. Fötterna värker och att vända sig när jag låg i soffan kändes som världens jobbigaste uppgift.

Haft lite förvärkar nu på kvällen.
Hoppas det kommer igång på riktigt inom en vecka.

Nu ska jag sova!
//My

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design