torsdag 12 juli 2012

Förvärkar

Igår kände jag vad som måste varit förvärkar. Kan hända att jag känt det tidigare med. Men igår va jag istortsett säker på att det va det jag kände.

Nu har man ju varit gravid rätt länge och man vet att det snart är över. Men tanken på att inte vara det mer känns lika overklig som att det ska komma ut en bebis. Men längtan växer mer och mer för varje dag som går. Och jag märker att den blivande pappan känner samma sak. För så fort jag berättar nåt nytt får jag frågan : betyder det att du snart kommer föda? (med ett leende på läpparna)
Men nu är det ju inte långt kvar. 27dagar till BF. Så får se om hon kommer ut tidigare eller senare.

Påbörjade att sy ett babynest häromdagen. Blev inte nöjd med min amningskudde. Så det är därför ni inte fått någon mer info om den. Gjorde den för stor. Men babynestet kommer nog bli ok. Gör den för hand också. Har ju ingen symaskin. Sen har jag inga kantband heller,så har sytt egna. Samma med snöret man ska hjälpa till att forma kanten med. Men den blir nog användbar när den är klar.

//My

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design