onsdag 18 juli 2012

Läckage?

Trodde igår att jag läckte fostervatten. Helt plötsligt va jag jätte blöt. Fick rådet ta en binda och kolla om den vättes upp. Vilket den inte gjorde. Så det va bara flytningar eller svett.

Va hos BM igår. Vi sammanfattade min graviditet. Men hon skrev att jag gått upp 32kg. Vilket inte stämmer.27 är det hittills. Annars är allt bra. Hade lite lägre Hb än innan, men hon rekommenderade att jag bara behövde ta en järntablett varannan dag.
Bebis har fixerat sig nu med.
Tycker att hon kan ta och komma ut nu.

Idag ska jag nog bara ligga och slappa. Bortsett fr att jag ska tvätta lite i tvättstugan då.

//My

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design