tisdag 17 juli 2012

Bebis


I lördags fick jag en lillebror. 50cm och 3256g. Hur go som helst. Har myst med honom nästan hela dagen. Igår somnade vi på soffan ihop.
Längtar ännu mer nu efter min egna lilla knodd. Imorgon har jag gått precis 37 veckor. Dvs 3 veckor kvar till BF
Imorgon ska jag till MVC.

Mina fötter ser ut som ballonger nu. Så imorgon tänkte jag ta upp det med BM.
Sen tror jag att min slempropp börjar lösa upp sig. Mina flytningar ser lite "snoriga"ut.
Sedan har hon börjat trycka nedåt som bara den. Sticker liksom till i urinröret ibland. Och hon rör sig nästan hela tiden.

Nu ska jag in och lägga mig!
Sov gott!
//My

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design