söndag 29 juli 2012

Hormoner eller inte...

... Men jäkla trött år jag på det iaf.

Blir fan aldrig klar här hemma. Städar och pysslar, men hinner inte med allt. Får ju ont i svanken så fort jag dammsugit halva lägenheten. Och min man verkar vara blind...och döv. För han är himla kass på att hjälpa till.
Han ser inte vad som behövs göras. Han sätter sig vid datorn och blir grinig över att jag blir grinig på honom.

Funderar på att bo hos pappa några dagar. Innan jag får ett utbrott.
Jag är säkerligen extra känslig just nu.

Förutom detta så mår jag och bebis bra. Mina fötter däremot mår mindre bra. Dom är svullna som bara den, och på kvällen värker det i dom. Men det är skönt att veta att bebis snart kommer ut och att mitt ödem kommer att försvinna.

Men nu ska jag sura vidare på min gubbe. Och invänta svar från pappa.

//My

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design