tisdag 12 juni 2012

Ny vecka

Idag är jag precis 32 veckor gången. Närmar sig med stormsteg nu känns det som.

Blev inge Ullared i söndags. Men vi har bestämt att vi ska dit nu på söndag istället. Min kära man vill vara pigg när vi ska dit. Nu i helgen va han ju bakis.

Vi va ju på info grjejen på Mölndals sjukhus. Va power point presentation där med. Men det gav väl lite. Hon som höll i det berättade på ett bra sätt.
Och igår va det föräldragruppen, BVC va inne och berättade om tiden efter att barnet kommit ut.
Idag ska jag till min BM. 3veckor sedan nu. och nu kommer det att vara tätare besök fram tills bebis kommer ut. Tror att min viktuppgång har trappats ner lite. Men det märker vi när jag kommer dit idag.
Tycker inte att jag växt så mycket sedan sist. Men ska även ta upp det att jag dragit på mig mycket vatten.
För det har hon inte kommenterat. Men jag är lite som en vattenballong om benen,fötterna och händerna.

Idag ska jag tvätta lite. Tänkte även se om jag kan få dammsugit och småplockat lite.

//My

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design