fredag 8 juni 2012

Om det ändå hade varit sant

I natt drömde jag att bebisen tryckte med foten på magen så man såg foten. Man har ju hört om folk som sett det. Så hade varit himla kul om man fick se det. Och jag lyckades ta ett kort på det med... I drömmen alltså. Himla grymt :)

nu ligger jag ensam och funderar. Min kära man va ute och festade igår så han stannade över i stora staden.
Han ringde mig däremot kl.2. Vette tusan vad han ville då. Troligtvis inget viktigt. Han har la tappat plånboken eller nåt sånt dumt.

Så igår kväll hade jag en egen mys kväll med katterna. Köpte hem chips, dip och cola och la mig i soffan och kollade på Harry Potter.Sedan lät jag katterna sova i våran säng. Så lär väl ha 2 katter som krafsar på dörren i kväll.

Idag vet jag inte vad som händer. Blir la att vänta in gubben min. Som säkert är super bakis. Han är ju typ aldrig ute på krogen längre.


// My

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design