måndag 25 juni 2012

God morgon!

Börjar komma in i en trött period nu. Men eftersom jag blir så rastlös av det så ser jag till att åka iväg och träffa folk hela tiden ändå. Idag är det fint väder med så då kan man ju inte sitta hemma.
Idag ska jag träffa min bästis Z. Promenera lite. Sedan ska jag gå förbi farmor och lämna en blomma.

Igår träffade jag Tiny och hennes knodd. Gick runt på stan och kikade och tjötande. Sedan åkte jag till farmor och tjötande lite till innan jag gick bort till Z och passade mitt söta gudbarn.
Men vädret va ju inte speciellt kul igår. Regn regn regn.

Nu tänkte jag gå upp och äta lite frukost.

//My

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design