måndag 4 juni 2012

v.30+5

Nu börjar magen vara i vägen på riktigt. Men den är samtidigt mysig. Kommer sakna den när den är borta.
Men kommer inte att sakna allt vatten och fett jag lagt på mig. SKA ner till runt 55kg igen. Men det tar jag när amningen är färdig ( om jag har turen att kunna amma).

Idag va vi på föräldragrupp möte nummer 2. Idag handlade det om själva förlossningen och vad man kunde ha för smärtlindring. Vi fick även se en film där 2 kvinnor födde. Tråkigt nog så va båda förlossningarna likadana och verkade himla lätta. Så man kände ju att bilden förskönades en del.
Men visst skulle det vara himla skönt om våran förlossning gick så enkelt som deras. Men det räknar jag inte med.

Nu blir det sova som gäller. Ju tidigare jag somnar, ju mer sömn får jag. Har börjat drömma mer igen.
I natt va vi på förlossningen...men inget hände. Va jätte tråkigt.
Sen drömde jag massa annat som jag inte kommer ihåg :)

Sov gott!
//My

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design