söndag 18 december 2011

4:de Advent

Då va det 4:de advent. Dvs, mindre än en vecka kvar till julafton.
På julafton kommer jag berätta för mina föräldrar att dom ska bli mormor o morfar :)
Tror jag lyckats hålla det hemligt när jag hälsat på nu i helgen. Kan ända att dom märkt att jag gått upp i vikt. För det syns lite.
Kanske tar en ny magbild idag med, får se. Ni ser säkert ingen skillnad. Men det gör jag. Framförallt när jag tar på mig vissa kläder.

Snö har vi fått här med. Inte speciellt mycket. Men kan ju hoppas att det får ligga kvar i några dagar denna gången. Helst vill jag ha lite snö på julafton. Det hade vart trevligt.

//My

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design