fredag 30 december 2011

V.8+0

Japp då går man in i vecka 9 nu då :)

Livmodern expanderar för att ge plats åt sin lilla gäst, som nu är ungefär 1,6 centimeter lång - ett litet hallon. Det sker många förändringar denna vecka – den lilla svansen som embryot hade är borta och alla organ, muskler och nerver börjar fungera. Inne i hjärnan förgrenas nervceller och bildar primitiva nätverk. Händerna böjs nu vid handleden och simhuden mellan tårna börjar tillbakabildas. Början till ögonlock formas och tungan börjar utveckla smaklökar.
Hämtat fr babycenter.se

I natt har jag sovit dåligt. Somnade innan kl.23 igår,men vaknade vid 00.30 första gången och somnade la inte om på 30-60min. Sedan vaknade jag vid 4 tiden igen, då va katterna igång och spydde och väsnades. Somnade om vid 5 tiden. Vid 7 kom min sambo hem och då kunde jag inte somna om igen.

Nu blir det chips,dip och kolla någon mysig film.

//My

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design