torsdag 29 december 2011

Sömnlösa nätter

I natt vaknade jag vid 3 tiden och försökte somna om. Men blåsten och 2 katter som gick runt och jamade i lägenheten gjorde det svårt. Slutade med att jag strax efter kl.4 gick upp och la mig i gästrummet för att få tyst på katterna.
Blev ju såklart hungrig så gick upp och åt lite kräm och satte mig i soffan och kollade tv. Kl. 5 började ett program om riskförlossningar,dvs tvillingförlossning och andra som löper risk för mamma och/eller barnet.När det va slut så va det dax för min sambo att gå upp till jobbet.
Själv mådde jag riktigt illa, så åt lite mer kräm och la mig i soffan och kollade på Mannen som pratar med hundar. Sen kunde jag somna om en stund till.
Det illamåendet jag hade i morse va det värsta hittills. Trodde jag skulle spy. Men gjorde aldrig det.

Verkar vara en ny förkylning på gång också. Nyser massor igen.

Ikväll/natt blir jag ensam hemma. Min sambo ska på litet party.
Jag kunde följt med. Men känner inte för att umgås med massa fulla människor just nu. Sen blir ju jag så jäkla trött tidigt med.

//My

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design