måndag 12 december 2011

Ny dag, nya tag

Vet inte om det är vanligt, men jag sover himla konstigt. Vaknar ofta på nätterna och drömmer massor. Ibland på kvällarna kan jag somna till och tro att jag sovit länge, och så har jag bara sovit i 5minuter.

Jag har nyst en del de senaste dagarna också. Vilket är rätt jobbigt. Varje gång jag gör det spänner man ju magmusklerna och ibland drar det till på ett obehagligt sätt i magen. Är väl för att livmodern är svullen skulle jag tro.
Eller kan någon av er som läser ge mig ett korrekt svar på det?

Har snart tenta, så måste plugga betydligt mer än jag gör. Men jag är trött större delen av dagen, och tappar tålamodet när jag inte får ihop det jag läser. Får se hur det går idag.
Har hört av kompisar som varit gravida att det är vanligt att man blir lite förvirrad och glömsk under graviditeten. Fast jag har fattat det som att det är längre fram, när man gått en bit in i graviditeten.

//My

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design