torsdag 15 december 2011

Jobbigaste morgonen hittills

Denna morgonen har varit jobbigaste hittills. Idag har jag mått ganska illa.

Fick ett par mamma byxor av en kompis igår. Snacka om skönt att få på sig ett par byxor som inte har en kant mitt på magen som kan trycka in när man sätter sig.
Härligaste känslan jag haft på länge.
Jag har ingen mage att fylla ut med än, men det kommer. Har ju inte kommit så långt. I morgon har det gått exakt 6 veckor. Om 3 veckor ska jag till MVC, plus att jag blir ett år äldre :)

Idag tar vi en lugn dag. Kanske städa lite senare när jag känner mig lite bättre.

//My

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design