fredag 30 december 2011

Klarar mig nog inte ifrån det ändå

Trodde jag skulle klara mig ifrån illamåendet. Men det känns som det blir värre och värre.
Och har tappat aptiten helt. Ingenting känns lockande. Men jag försöker äta i alla fall. Blir mätt direkt med. Så blir att äta under längre tid, men då blir maten kall innan jag är klar.
Nu håller jag tummarna för att det inte håller i sig så länge, illamåendet alltså.

Idag är det ju fredag men känns inte som det. Gör inte så mycket mer än att slappar nu för tiden.
Men är ju ledig i 3veckor till.

Just det,hicka får jag lätt med. Och nysningarna håller i sig. Tror jag nyst 10ggr idag.

Som ni hör är jag lite pessimistisk just nu. Men är la för att jag är trött.

Gott Nytt År!

//My

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design