tisdag 27 december 2011

Tre jobbiga dagar

Julafton va underbar men väldig uttömmande.
Först berättade vi för min mamma att hon skulle bli mormor, eftersom hon bor långt borta blev det ett mms och sedan att prata i telefon.
Sedan berättade vi för min sambos mamma.
Detta gjorde vi genom att ge henne en pepparkaka där det stod 'God Jul Farmor' på.
Först kopplade hon inte, men sedan fattade hon.
Min far fick veta senare på dagen genom sin jul klapp. En mugg där det stod 'Min morfar' på.
Han gnällde lite om hur gammal han är nu när jag blivit vuxen. Men han blev glad. Det vet jag.

I söndags så låg jag mest i soffan hela dagen,sov o kollade tv. Va iofs och handlade på förmiddagen och städade lite senare på eftermiddagen.
Igår va ungefär samma sak bortsett fr handlandet och städandet. Vi tvättade istället.

Idag har jag träffat en annan jag känner som ska bli mamma i sommar. Va jätte mysigt att gå runt med henne och tjöta om gravidsymptom mm. Sedan skulle jag köpa fler sport-Bh:ar, men det va billigare att köpa amnings-BH:ar, så köpte 3 stycken.Så nu har jag så jag klarar mig ett tag.
Sedan köpte jag en body med. Kunde inte låta bli,kostade 30kr på rean :)

Nu blir det mat!

//My

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design