söndag 11 december 2011

Lite blödig

En sak jag märkt sedan jag blev gravid är att jag blivit väldigt känslig.
När jag kollade på Idol i fredags började jag nästan gråta när dom sjöng vinnarlåten.
Sen kan jag knappt kolla på Extreme home makeover, tårarna är så himla nära kanten.
Och vi ska inte ens prata om senaste Twilight filmen. Va det inte glädjetårar så va det tårar för att det va spännande eller sorgligt.

Men jag är inte bara blödig. Vissa stunder blir jag onödigt arg över saker. Jag tror att jag inte varit alltför hemsk mot min sambo. Men jag har märkt att han ibland biter ihop när jag sätter igång en onödig diskussion. Får hoppas att han säger till mig när jag blir hemsk. Vill ju inte vara mer hysterisk än vanligt.

Nu börjar tröttheten slå till..igen.Så nu är det slutskrivet för idag.

//My

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design