torsdag 22 december 2011

God morgon vecka 7+0

Idag är jag gången precis 7 veckor, och gör mig redo för att gå in i vecka 8.
Vi börjar dagen med att vakna av världens hemskaste ringsignal,min sambo har försovit sig.
Och inte kunde jag somna om.
Idag ska jag ut på äventyr. Ska köpa nån liten julklapp till min sambos mor och även till min "plast"-mormor&morfar, som vi ska till imorgon.
Ska även hämta mitt fynd som jag pratade om härom dagen. Alltså mina 100kronors mamma-byxor.

Magen säger "dax för frukost". My säger "nä inte riktigt än, måste vakna först".

Bullarna blev kanon goda igår. Passade även på att göra lite julgodis,mjuk knäck och apelsin&choklad kola. Blev också väldigt gott. Men det blev inte så mycket knäck, köpte söta formar där det står 'God Jul' på, men dessa va nästan dubbelt så stora mot vad vanliga formar brukar vara. Blev fint i alla fall.

Här har ni en bild tagen igår. (v.6+6)
Så jäkla skönt med mammabyxor.

//My


(ps. som ni förstår så stämmer inte klockslaget som det står att jag lagt ut inlägget. Vet inte vilken tidzon den går efter. Men finns det någon som vet hur man ändrar så det blir rätt? ds)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design