söndag 11 december 2011

Man kan inte börja för tidigt

Eller det kan man. Jag köpte mitt första bebisplagg när min sambo berättade att han,precis som jag, ville att vi skulle skaffa barn ihop. Kanske aldrig får användning för det. Men jag kunde inte låta bli.

Men att kolla runt redan nu på saker man kommer att behöva är ju inte för tidigt.
Man vill ju vara lite beredd på vad det kommer kosta. Det är inte billigt att skaffa barn.

*Vagn
*Säng
*Skötbord
*Bilbarnstol

Är ju det första man tänker på.
Men allt annat som tillkommer innan bebis kommit hem.

Hittade en artikel som tar upp detta på ett bättre sätt än mig.
Vad behöver en nyfödd

Men vi har några månader på oss att fixa det som behöver fixas. Och något kommer man att missa.


//My

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design