söndag 1 januari 2012

Snart dax första UL

Nu är det bara 3 dagar kvar tills jag ska på inskrivningsmöte nr 2. Ska bli kul.
Min sambo ska följa med också. En vecka efter så ska vi på VUL, också något jag ser fram emot.

Igår firade vi hemma hos min sambos bror. Hade jätte mysigt.
Då dom fick en pojke för ca 1,5 år sedan så hade dom lite grejer som dom gärna lånade ut. Som bilbarnstol,hoppgunga mm. Klart man tackar ja, för sådant kostar multum och används inte under speciellt lång tid. Sedan ville min mor köpa första sängen. Men vi kom överens om att hon får köpa första riktiga sängen. Egentligen vill ju jag ha Stokke´s Sleepi. Gillar att den är oval och framför allt gillar jag att den går att använda i så många år. Är ju fr 0år till kanske 6-7år.

Men vi får se, den kostar lite mer också. Sen har en kompis en säng+madrass jag kan låna.
När dom är små så lånar jag gärna det mesta. Tar som sagt inte lång tid tills dom växt ur det.


Hoppas ni får en kanon start på det nya året och att det håller i sig sedan!

//My

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design