söndag 19 februari 2012

Amningskudde

Tänkte ge mig på att sy min egna amningskudde, både billigare och roligare.
Nackdelen är att jag inte har någon symaskin. Men får handsy helt enkelt.
Men först börja med mönster. Hittade ett mönster på en superenkel kudde, men den ser så tråkig ut. HÄR
Så tänkte att jag ska gör en egen. Lite rundare i formen.
Vette tusan när den blir klar.
Men blir det något att ha så delar jag ju såklart med mig av mönstret.

Ja nu vet ni lite mer om hur min söndag ser ut. I veckan blir det la att köpa stoppning/ikea kuddar så att den blir fylld, om jag nu kommer så långt till att sy. Och sedan bege mig på att göra ett fodral till den med.
Men först lokalisera vart jag har mina tyger. Sedan få kärlek att rota fram dom :)

//My

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design