söndag 26 februari 2012

Det senaste

Sen jag skrev senast så har jag ju gift mig(som jag skrev i dagens inlägg) och sedan har det mesta varit förberedelser för detta. Men har inte stressat alltför mycket.
I fredags gick jag i affärer och köpte strumpbyxor och skor inför lördagen. Va även på IKEA och köpte spjälsäng mm. Och igår njöt vi bara av att vara nygifta och lediga. Åkte till djuraffären och köpte lite fiskar och tillbehör till akvariet.. När vi kom hem så tog vi det ännu lugnare, käkade pizza,spelade BINGO och käkade godis, innan vi gick in och la oss och kollade på Supernatural tills vi somnade.

Idag tänkte jag fixa i sovrummet lite. Och eftersom jag inte har något tålamod så kommer bebissängen fixas redan idag. Vet att det inte ens gått halva tiden.

//My

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design