torsdag 16 februari 2012

Så då har det satt igång igen

De senaste 2 nätterna har jag drömt starka långa drömmar igen. Igår kommer jag inte ihåg så mycket av längre, mer än att kärlek va med i den och vi pussades.
Inatt fattade jag inte så mycket. Mer än att vi va ett gäng som lurade folk. Tror vi lurade ett gäng med mc killar också. Slutade med att jag lurade den sista som va kvar i mitt gäng och sprang i väg med bytet (vad det nu va) medan jag hade satt fast min gäng-"kompis" i en hundkedja som satt fast i marken. Men han va så ilsken att han lyckades dra sig loss när han sprang efter mig. Sen vet jag inte vad som hände.

Får se vad jag kommer drömma i natt. Gärna något trevligt.

//My

1 kommentarer:

Anonym sa...

Har följt din blogg en tid och jag gillar det här.

Fast rubriken får mig att associera till försäkringskassans reklam på TV:P

Skicka en kommentar

 
Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design