torsdag 23 februari 2012

En vacker dag!

Idag känner jag mig så otroligt vacker. Inte ofta jag gör det. Så får ta vara på det.
Va hos frisören igår och blev supernöjd, som jag brukar bli när jag klipper mig hos MIN frisör.
Jag vill ju inte lägga upp bilder där man ser mitt ansikte, så tyvärr så får ni inte se.
Men ni som har mig på fejjan kan gå in och kolla bland mina foton.

Strax ska jag på något möte där dom ska övertala mig att skaffa gravidförsäkring hos (vilket företag det nu va). Vi får la se vad dom har att komma med. Och vad skillnaden på deras och folksam är.
Och vad tycker ni läsare, ska man ta en extra eller nöja sig med den man får gratis?

//My

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design