måndag 20 februari 2012

V.15+5

Nu börjar det verkligen hända saker. Se bara skillnaden från förra veckans foto.







Magen känns väldig spänd just nu. Så kanske därför jag ser lite rundare ut. Men tycker mig känna skillnaden mer o mer för varje dag. Men det är kul.
Tror jag precis kände bebis. Men blir ju osäker eftersom det är en sådan liten rörelse än så länge. Fast det är kul att fantisera om den lille där inne. Den är ca 10cm nu, fr rumpa till huvud.

Har haft en jobbig dag idag med huvudvärk, som inte velat ge sig med tabletter. Kan ha vart en hormon-huvudvärk,eller vad man ska kalla det. Men den hade en paus mitt på dagen för att sedan komma tillbaka lite smått på eftermiddagen. Men det jobbigaste har varit illamåendet som kommit med värken, framför allt när jag åkt buss.
Men nu är jag hemma och ska precis lägga mig.

//My

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design