måndag 13 februari 2012

Det går i vågor

Ena stunden är jag pigg, den andra seg som fan. Mitt humör är likadant,fast där märker jag det inte förän jag blir arg. Kan tydligen vara himla otrevlig utan att jag själv ens tänker på det. Kan kanske se det som att jag är himla känslig. Men till er som känner mig så vill jag bara be om ursäkt om jag varit otrevlig mot er eller om jag skulle bli det. Om jag är det medvetet så lär ni märka det. Men min tanke är oftast att vara trevlig i alla fall.

Helgen har varit lugn. Drog med min sambo till IKEA i lördags, så att han också kunde vara med och se vad som finns i sängväg mm. Höjd punkten för honom va nog korvmedbröd och kanelbullen som vi käka när vi kom dit. För väl inne på barnavdelningen så glottade han lite, men gick mest runt. Och han verkade mer intresserad av växa-sängarna och leksakerna.
Vi verkade överens om att Sniglar sängen kändes tillräckligt stabil och att vi i det faller skulle lägga lite extra på madrassen. Och att vi skulle betsa sängen mörkare. När det kommer till skötbord så finns det inte så mycket kul. Vill helst ha Hensvik, fast den kostar ju typ 1000kr.Men en kompis skulle ha en sådan till försäljning, så får kolla med henne igen.

//My

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design