tisdag 7 februari 2012

Idag blev det lite stressigt

kl.8.30.
Fick veta igår att jag har lab idag kl.14.15.
Men jag har körlektion kl.11.10 och ca 1,5 timme framåt. Men så länge vi är framme vid körskolan senast kl.12.30 så ska jag hinna till skolan. Och då gäller det att spårvagnarna inte krånglar idag, vilket dom gjorde igår. Men det löste sig som tur är.

Dagen började med kvällningar. Minst lika jobbigt som att faktiskt spy.

kl.17.30
Glömde lägga upp mitt inlägg i morse. Men det blev inte så stressigt som jag trodde att det skulle bli idag.
Det stressiga låg i att vagnen och bussen skulle passa tiderna. Men vid byte mellan 2 vagnar så gick jag i stället och bussen va ju lite försenad så fick vänta på den istället.
Väl i skolan så hittar jag inte salen. Men efter att ha frågat 2 st så kommer jag fram till slut.
Labben gick jätte bra. Hade en grym labpartner. Han är även en himla grym pluggpartner. Hans förtjänst att jag klarade Biologi A och Kemi A tentorna.

Magen känns som den töjer sig eller nåt. Har haft lite spänningar i den idag, inte så att det gör ont utan mer att man känner att den förändras. Eller nåt. Om några veckor blir det nog svårt att gömma magen under kläderna (bortsett fr vinterjackan då).

Strax dax att laga lite mat. Idag blir det färsk pasta(vanlig och med tomat smak) med pesto, och kyckling till det. Men glömde köpa feta/sallads ost :( Fast det kommer bli super gott ändå.

Och jag är super grym på att köra bil, för att bara haft 2 körlektioner. Startade i backe idag. Gick bra. Och har även parkerat. Gick med bra. Har backat, gick sådär. Men det va ju absolut första gången jag gjorde det med så.

//My

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design