lördag 7 januari 2012

bläää

Gillar inte att spy. Och då spyr jag ju inte mycket mot vad många andra gör.
Men min sambo är himla söt. Härom dagen när jag spydde så kommer han och sätter sig bakom mig och stöttar mig. Så säger han, "Det är bra att du spyr. För då vet jag att du är gravid på riktigt".
Idag sa han "Det tillhör att spy när man är gravid. Det är vackert".
Men på onsdag kommer han att få se att jag faktiskt har en bebbe i magen, för då är det VUL.

Blev rekommenderad att köpa boken "Koka Makaroner" till min sambo. För det ska vara en bok som är rolig att läsa för den blivande pappan. När jag kollade lite på bokus.com så hittade jag en annan bok som verkade rolig. "Mats Kamp"

Nu ska jag gör mig fin för konferansen.

//My

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design