lördag 28 januari 2012

Stressigt värre

Den senaste veckan har varit så jäkla stressig, och försätter att vara det.
Har målat om i min gamla lägenhet eftersom jag sagt upp den. Och igår va det besiktning, och pga  kattklös på väggen så måste jag tapetsera hela vardagsrummet, som är rätt stort.
Så nu ska bara min hyresgäst flytta ut så att vi kan börja spackla.

På måndag har jag tenta i Fysik A. Kan ju typ ingenting och har inte haft orken att plugga när jag kommer hem på kvällarna. Så efter att lägenheten är klar,och körkortet så gott som fixat så ska jag plugga järnet.

Det jobbiga med stressen är ju att jag mår mer illa. Min magmun trilskas med mig.
Men förhållandevis mår jag rätt bra.
Har inget nytt att rapportera om bebis. Antar att den mår bra. Är ju över en månad tills jag ska på UL, och innan dess har jag ju ingen tid hos MVC. Men vill gärna kolla så att bebis mår bra innan dess. Inte kul att få veta om man fått missfall i v.18.

Nu ska jag äta något. Innan det är dax att röra sig hemifrån.

//My

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design