söndag 22 januari 2012

Ni får ursäkta

Har vart en trött vecka. Och den vill inte riktigt piggna till.
För övrigt har det inte hänt något speciellt.

Jag skulle nog kunna säga att mitt humör blivit känsligare. Blir upprörd för mindre än innan.
I går t ex. Pappa o hans fru pratade om att jag måste äta vitaminer och jag blev jätte irriterad och tyckte inte att dom skulle lägga sig i, och att jag va trött på att alla skulle säga vad man fick och inte fick äta mm.
Och idag har jag vart gnällig mot min kära sambo,utan att mena att vara det.

Men nu blir det film, som jag troligtvis kommer somna till.

//My

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design