torsdag 5 januari 2012

Migrän

Igår va ju en stor dag för mig och min sambo. Vi va på MVC.
Men innan vi stack dit så va jag tvungen att träffa min gamla gynekolog för att ta cellprov.
Detta besöket gick jätte bra.
Och det gjorde även MVC besöket. Mina värden va jätte fina, men jag har gått upp närmare 3 kg sedan senaste besöket för 1 månad sedan. Jag kommer bli en köttbulle.
Va även och fixade med körtider på trafikskolan.
Men gårdagen va inte bara fylld av roligheter. Hade huvudvärk större delen av dagen. Men det gick att stå ut med den.

Idag vaknade jag med huvudvärk, gick upp och tog 2 panodil och la mig igen. Men dom där jäkla panodilen är som att äta halstablett, fast en halstablett smakar ju gott i och för sig.
Värken va i alla fall inte bättre när jag vaknade, snarare värre. Nu fram mot kvällen släppte det lite. Men det vill fortfarande inte ge sig.

Imorgon har jag en hel dag med min sambo. Ska bli skönt. Så hoppas att jag är migrän fri imorgon.
Då jag inte kan äta mina vanliga migrän tabletter.
Men läste att panodil+ koffein (Kaffe/Coca-Cola) kanske kan funka. Så får la testa det imorgon iså fall.
Är la hormoner som ställer till det, så borde ju lugna ner sig snart.

//My

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design