torsdag 12 januari 2012

Bomben är släppt

Nu gick jag ut med hemligheten på fejjan, känns bra att slippa vara så hemlig.
Vill ju dela detta med alla.
Känns så skönt att äntligen kunna släppa ut hela min glädje över att vänta barn.
Och jag vet att för vissa av de utvalda också är himla glada att slippa bita sig i tungan för att inte avslöja.
Min kära "syster", om någon, blev glad när jag gick ut med det. Tog 5min så hade hon skrivit en status-uppdatering över hur lycklig hon va över att vi ska ha barn o att hon ska bli moster :)

ååååh vad jag vill att tiden ska gå fort. Vill ha min lilla "alien" nu.


//My

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design